Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele – Daria Mudarisova
Daria Mudarisova
Master's thesis
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Emotions and their influence on consumer purchasing decisions.
Abstract:
Studium spotřebitelských emocí pomáhá obchodníkům interpretovat složité aspekty spotřebního chování. Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání emocí z hlediska jejich vlivu na spotřební chování. Práce si dává za cíl zjistit, jaký vliv mají emoce na kupní rozhodování spotřebitelů u zboží krátkodobé spotřeby a zda existuje rozdíl mezi negativními a pozitivními emocemi z hlediska jejich vlivů na kupní …moreAbstract:
The study of consumer emotions can contribute to interpret complex aspects of consumer behavior. This Master Thesis is focused on the study of emotions in terms of their influence on consumer behavior. The aim of this thesis is to determine what influence emotions have on consumers' purchasing decisions towards non-durable goods and whether there is a difference between negative and positive emotions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85288
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Daniela Kolouchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím