Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele – Daria Mudarisova
Daria Mudarisova
Diplomová práce
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Emotions and their influence on consumer purchasing decisions.
Anotace:
Studium spotřebitelských emocí pomáhá obchodníkům interpretovat složité aspekty spotřebního chování. Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání emocí z hlediska jejich vlivu na spotřební chování. Práce si dává za cíl zjistit, jaký vliv mají emoce na kupní rozhodování spotřebitelů u zboží krátkodobé spotřeby a zda existuje rozdíl mezi negativními a pozitivními emocemi z hlediska jejich vlivů na kupní …víceAbstract:
The study of consumer emotions can contribute to interpret complex aspects of consumer behavior. This Master Thesis is focused on the study of emotions in terms of their influence on consumer behavior. The aim of this thesis is to determine what influence emotions have on consumers' purchasing decisions towards non-durable goods and whether there is a difference between negative and positive emotions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím