Bc. Ivan Chlubna

Bachelor's thesis

Zavádění nového výrobku na trh

Introduction of the new product on the market
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce pojednává o fázích, způsobech a technikách marketinkových metod, které se týkají zavádění nových výrobků na trh. Jedná se jak o postupy a zkušenosti uváděné v literatuře z tuzemských zdrojů, tak i ze zahraničních, včetně konzultací s PR odděleními nadnárodních koncernů. V teoretické části jsou zmíněny jednotlivé teoretické kroky, které jsou používány v marketinku při …more
Abstract:
Abstract This bachelor’s work treats of phases, forms and techniques of marketing’s methods which is related by implementing of new products to market. Its act about processes and experiences featured in literature from native sources and also from foreigner’s, including consultations with public relations departments of supra-national concerns. In theoretic part are mentioned individual steps which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2008
  • Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
  • Reader: Ing. Monika Veselá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní