Bc. Ivan Chlubna
Bachelor's thesis
Zavádění nového výrobku na trh
Introduction of the new product on the market
Anotácia:
Abstrakt Tato bakalářská práce pojednává o fázích, způsobech a technikách marketinkových metod, které se týkají zavádění nových výrobků na trh. Jedná se jak o postupy a zkušenosti uváděné v literatuře z tuzemských zdrojů, tak i ze zahraničních, včetně konzultací s PR odděleními nadnárodních koncernů. V teoretické části jsou zmíněny jednotlivé teoretické kroky, které jsou používány v marketinku při …viacAbstract:
Abstract This bachelor’s work treats of phases, forms and techniques of marketing’s methods which is related by implementing of new products to market. Its act about processes and experiences featured in literature from native sources and also from foreigner’s, including consultations with public relations departments of supra-national concerns. In theoretic part are mentioned individual steps which …viacKľúčové slová
Klíčová slova Audi Q7 cena konkurence design distribuce produkt cílový zákazníci segment trhu specifické přednosti výrobku emocionalizace značky podíl na trhu Key words Audi Q7 price competition distribution target group of costumers market segmentation specific preference of produkt emocionalization trademark (brand) market share Klíčová slova Audi Q7
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fyb1d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
- Vedúci: Ing. Marcela Zamazalová
- Oponent: Ing. Monika Veselá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Systém regulace a dohledu se zaměřením na podíl obchodních bank na finančním trhu ve vybraných zemích světa a EU
Simona Klašková -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Hodnocení výkonnosti vybraných komerčních pojišťoven působících na českém pojistném trhu
Gabriela Tomková -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Rozbor situace na trhu pojištění automobilů na českém pojistném trhu
Pavel Havlík -
Vyhodnocení dopadu "Share of Search" na velikost podílu firem na vybraných trzích v ČR v letech 2019-2022
David Janoušek -
Strategie ČSOB pojišťovny na růst podílu na pojistném trhu v České Republice
Ondřej PLZÁK