Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka) – Mgr. Jana Přikrylová
Mgr. Jana Přikrylová
Rigorózní práce
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Teacher's support of pupils foreing language learning strategies (on the example of French language)
Anotace:
Rigorózní práce se věnuje problematice strategií učení se cizímu jazyku s důrazem na jazyk francouzský a způsobům výuky těchto strategií v pedagogické praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části práce se věnujeme mimo jiné problematice strategií učení se cizímu jazyku a kurikulárním dokumentům. Blíže také v práci popisujeme čtyři modely výuky strategií, které dosud nebyly …víceAbstract:
Rigorous thesis deals with the issues of foreign language learning strategies with an emphasis on French language and the ways of teaching of these strategies in educational practice. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part we deal with the issues including foreign language learning strategies and curriculum documents. Further, we describe four models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ntmzj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Oponent: doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc., PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Náměty a modely pro výuku a popularizaci techniky v základní škole
Hana KUBALOVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová