Bc. Sofiia Chernyshova

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Škoda Auto pomocí optimalizace komunikačního mixu. Teoretická část se věnuje nástrojům komunikačního mixu, SWOT analýze, Porterovu modelu pěti sil a analýze trhu. Analytická část zkoumá konkrétní marketingovou komunikaci společnosti Škoda Auto včetně reklamy, podpory prodeje, osobního prodeje, direct marketingu, PR a sociálních …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on increasing the competitiveness of Škoda Auto by optimizing the communication mix. The theoretical part is dedicated to communication mix tools, SWOT analysis, Porter's five forces model and market analysis. The analytical part examines the specific marketing communication of the Škoda Auto company, including advertising, sales support, personal selling, direct marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace