Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Sofiia Chernyshova
Bc. Sofiia Chernyshova
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Škoda Auto pomocí optimalizace komunikačního mixu. Teoretická část se věnuje nástrojům komunikačního mixu, SWOT analýze, Porterovu modelu pěti sil a analýze trhu. Analytická část zkoumá konkrétní marketingovou komunikaci společnosti Škoda Auto včetně reklamy, podpory prodeje, osobního prodeje, direct marketingu, PR a sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on increasing the competitiveness of Škoda Auto by optimizing the communication mix. The theoretical part is dedicated to communication mix tools, SWOT analysis, Porter's five forces model and market analysis. The analytical part examines the specific marketing communication of the Škoda Auto company, including advertising, sales support, personal selling, direct marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p03em/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová