Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele – Bc. Dominika Buchtová
Bc. Dominika Buchtová
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
The influence marketing communication on decisions consumer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele. Cílem práce je návrh optimálního využívání nástrojů marketingové komunikace pro jednotlivé skupiny spotřebitelů. Dále se zabývá marketingovým výzkumem, který zjišťuje vliv nástrojů marketingové komunikace na jednotlivé skupiny spotřebitelů. Závěr práce zahrnuje návrhy a doporučení pro optimální využívání nástrojů …víceAbstract:
The thesis focuses on the influence of marketing communication on consumer decision-making. The aim of the work is to propose the optimal use of marketing communication tools for individual consumer groups. It also examines marketing research to determine the influence of marketing communication tools on individual consumer groups. The conclusion of the work includes proposals and recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xe9e2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Tomáš Zavoral