Bc. Dominika Buchtová

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele

The influence marketing communication on decisions consumer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele. Cílem práce je návrh optimálního využívání nástrojů marketingové komunikace pro jednotlivé skupiny spotřebitelů. Dále se zabývá marketingovým výzkumem, který zjišťuje vliv nástrojů marketingové komunikace na jednotlivé skupiny spotřebitelů. Závěr práce zahrnuje návrhy a doporučení pro optimální využívání nástrojů …více
Abstract:
The thesis focuses on the influence of marketing communication on consumer decision-making. The aim of the work is to propose the optimal use of marketing communication tools for individual consumer groups. It also examines marketing research to determine the influence of marketing communication tools on individual consumer groups. The conclusion of the work includes proposals and recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xe9e2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné