Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele – Bc. Dominika Buchtová
Bc. Dominika Buchtová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
The influence marketing communication on decisions consumer
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele. Cílem práce je návrh optimálního využívání nástrojů marketingové komunikace pro jednotlivé skupiny spotřebitelů. Dále se zabývá marketingovým výzkumem, který zjišťuje vliv nástrojů marketingové komunikace na jednotlivé skupiny spotřebitelů. Závěr práce zahrnuje návrhy a doporučení pro optimální využívání nástrojů …moreAbstract:
The thesis focuses on the influence of marketing communication on consumer decision-making. The aim of the work is to propose the optimal use of marketing communication tools for individual consumer groups. It also examines marketing research to determine the influence of marketing communication tools on individual consumer groups. The conclusion of the work includes proposals and recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xe9e2/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUCHTOVÁ, Dominika. \textit{Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/l1gib8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Tomáš Zavoral