Bc. Dominika Buchtová

Master's thesis

Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele

The influence marketing communication on decisions consumer
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele. Cílem práce je návrh optimálního využívání nástrojů marketingové komunikace pro jednotlivé skupiny spotřebitelů. Dále se zabývá marketingovým výzkumem, který zjišťuje vliv nástrojů marketingové komunikace na jednotlivé skupiny spotřebitelů. Závěr práce zahrnuje návrhy a doporučení pro optimální využívání nástrojů …more
Abstract:
The thesis focuses on the influence of marketing communication on consumer decision-making. The aim of the work is to propose the optimal use of marketing communication tools for individual consumer groups. It also examines marketing research to determine the influence of marketing communication tools on individual consumer groups. The conclusion of the work includes proposals and recommendations for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné