Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti – Bc. Kateřina Stupnická
Bc. Kateřina Stupnická
Master's thesis
Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti
The Project of the Comunication for Customers in Retail Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na projekt komunikace se zákazníky v retailové organizaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a druhá praktická. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení retailové společnosti, zjištění současného …viacAbstract:
The thesis is focused on the project of communication with customers in a retail organization. The whole work is divided into two parts the first of which is theoretical and the second one is practical. In the theoretical part there is a literature research in the field of marketing communication. The knowledge from the theoretical part serves as a well grounded basis for the practical part. The aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stupnická, Kateřina. Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti . Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová