Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál – Bc. Martin Vebr
Bc. Martin Vebr
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
A design of the marketing strategy for a newly established discount portal
Abstract:
ANOTACE Autor: Bc. Martin Vebr Název: Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál. Diplomová práce identifikuje problematiku slevového nakupování a charakterizuje marketingové a provizní strategie pro vstup nové společnosti na trh. Součástí práce jsou návrhy a doporučení pro nově vzniklý slevový portál.Abstract:
ANNOTATION Author: Bc. Martin Vebr Title: A design of the marketing strategy for a newly established discount portal. My thesis identifies problems of discount shopping and characterizes marketing and commission strategies for entering new company to the market. The thesis also contains proposals and recommendations for the newly formed discount portal.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ze0ee/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2012
- Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Vývoj mobilní aplikace pro slevový portál
Maxym Kostevych -
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
Analýza a implementace slevového portálu
Daniel Zbořil -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová