Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce – Anna Kopytová
Anna Kopytová
Bakalářská práce
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Possibilities of using the social network Facebook for companies, including paid advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit, jaký je rozdíl mezi placenou a neplacenou inzercí na Facebooku. Zaměřila jsem se na hlavní možnosti, které Facebook poskytuje firmám. V teoretické části práce jsou vysvětleny způsoby, včetně reklamních systémů, díky kterým mohou firmy tuto sociální síť používat. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky využity, vyhodnoceny a porovnány mezi sebou. Hlavním …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the difference between paid and unpaid advertising on Facebook. I focused on the main opportunities that Facebook provides to companies. The theoretical part of the thesis explains the ways in which companies can use this social network, including advertising systems. In the practical part, these theoretical findings are used, evaluated and compared with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Michal Kajfosz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Lucie Zlámalová -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
Markéta KOŠAŘOVÁ -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v ČR.
Adéla Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva