1. Teoretická část:\nl{}Destrukce fotografického obrazu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Destrukce\nl{}b) výstavní soubor: Destrukce – BcA. Tereza Štouračová
BcA. Tereza Štouračová
Diplomová práce
1. Teoretická část:\nl{}Destrukce fotografického obrazu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Destrukce\nl{}b) výstavní soubor: Destrukce
1. Theoretical part: Destruction of Photographic Image 2. Practical part: a) Destruction b) Destruction
Anotace:
Ve své diplomové práci se věnuji destrukci fotografického obrazu ať už se jedná o umělecký záměr, ale také o neumělecké ničení fotografií. Hlavní část textu, která pojednává o uměleckém destruování snímků, je rozdělena do podkapitol podle důvodu zásahu, což bylo mimo jiné i hlavním cílem práce. Dalším cílem bylo vyhledání nových autorů a jejich porovnání.Abstract:
I devote my thesis to the destruction of photographic image, whether it is an artistic intention or a non-artistic destruction of photographs. The main part of the text, focused on artistic destruction of pictures, is divided into subchapters, according to the cause of interference, which was, amongst other things, the main objective of the thesis. Further purpose was searching for new authors and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTOURAČOVÁ, Tereza. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Destrukce fotografického obrazu$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) autorská publikace: Destrukce$\backslash$nl$\{\}$b) výstavní soubor: Destrukce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/l20b2y/.
Jak správně citovat práci
Štouračová, Tereza. 1. Teoretická část:\nl{}Destrukce fotografického obrazu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Destrukce\nl{}b) výstavní soubor: Destrukce. Zlín, 2020. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská