Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe. – Bc. Alena Říhová
Bc. Alena Říhová
Diplomová práce
Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe.
Process of integration and inclusion in the view of experienced teachers.
Anotace:
Diplomová práce podává ucelený pohled na proces integrace a inkluze v České republice od poloviny minulého století po současnost. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou v souvislosti s legislativními změnami, které se týkají dané problematiky, definovány pojmy, segregace – integrace – inkluze. Dále obsahuje charakteristiku aktérů vzdělávacího procesu, podpůrná opatření …víceAbstract:
The diploma thesis gives a comprehensive view of the process of integration and inclusion in the Czech Republic since the middle of the last century to the present. The thesis is divided into two parts. Based on legislative changes relating to the issue, the theoretical part defines terms of segregation - integration - inclusion. It also contains characteriscticsof actors in the educational process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva