Komunikace Úřadu práce Roudnice nad Labem s občany – Bc. Veronika Možná
Bc. Veronika Možná
Diplomová práce
Komunikace Úřadu práce Roudnice nad Labem s občany
Communication of the Employment Office Roudnice nad Labem with Citizens
Anotace:
Diplomová práce je zpracována na téma Komunikace Úřadu práce Roudnice nad Labem s občany. Hlavním cílem je navrhnout zlepšení stávající marketingové komunikace pro Úřad práce ČR. Vedlejším cílem je pak zhodnocení současného stavu za pomoci metody analýzy stávajících komunikačních prostředků využívaných na Úřadu práce v Roudnici nad Labem, a to na základě vlastního kvantitativního výzkumu provedeného …víceAbstract:
The diploma thesis is elaborated on the topic Communication of the Labour Office Roudnice nad Labem with citizens. The main objective is to propose improvements to the current marketing communication for the Employment Office of the Czech Republic. A secondary objective is to evaluate the current state of the art using the method of analysis of existing means of communication used at the Labour Office …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Eva Machačová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva