Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje – Eva Soudková
Eva Soudková
Bakalářská práce
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu a ekologického marketingu čerpané z dostupných literárních a internetových zdrojů a také zelený marketingový mix. Dále práce přiblíží cíle této formy marketingu, její význam a strategie …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of Plzeňský Prazdroj in order to analyse and inform the public about its environmental marketing concepts and CSR activities. The theoretical part presents basic concepts of marketing and environmental marketing drawn from available literature and internet sources as well as the green marketing mix. Furthermore, the thesis will outline the objectives of …víceKlíčová slova
Ekologie green marketing ekologický marketing greenwashing Plzeňský Prazdroj společenská odpovědnost uhlíková neutralita výroba piva chování spotřebitelů empirický výzkum ecology ecological marketing social responsibility CSR carbon neutrality beer production consumer behavior empirical research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/l2hqzr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Analýza postojů spotřebitelů generace Y a Z na trhu s ekologickými dentálními potřebami
Kristýna Stromská -
Projekt efektivního internetového marketingu pro Plzeňský Prazdroj, a.s.
Lenka Rašková -
Green marketing
Kateřina Menšíková