Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar – Tereza Hliňáková
Tereza Hliňáková
Bachelor's thesis
Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar
Analysis of customer loyalty to the multiplex CineStar
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit, zda v současné době v České republice existuje loajalita návštěvníků multikin CineStar k této značce. Dále prozkoumat, na čem je ona loajalita postavena, případně zjistit, z jakých důvodů jejich zákazníci loajální nejsou. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první je spíše teoretická a věnuje se marketingu obecně, chování spotřebitele …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out whether there is customer loyalty among visitors of multiplex CineStar to this brand. Also, to examine what the loyalty is based on, or discover the reasons of its customers for not being loyal. The piece of work is divided into two parts where the first one is rather theoretical and is dedicated to marketing in general, consumer behaviour including the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75349
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2019
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Fumiya Kimura -
Vybraný segment trhu volnočasových aktivit
Jana Fléglová -
Komparace programové nabídky artových kin a multikin na českém a ruském filmovém trhu
Dina Masalimova