Vliv sponzoringu na image značky – Bc. Veronika LANGEROVÁ
Bc. Veronika LANGEROVÁ
Bachelor's thesis
Vliv sponzoringu na image značky
The influence of sponsorship on brand image
Anotácia:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá public relations, sponzoringem a jeho využitím ve firmě. Představí metody, postupy a prostředky, které lze ve sponzoringu hudebních festivalů využít. V praktické části je představena a analyzována společnost Red Bull a její marketingové aktivity. Součástí práce je analýza image značky Red Bull prostřednictvím průzkumné sondy na akci Majáles UTB Zlín 2009 …viacAbstract:
This bachelor 's thesis in the theoretical part deals with public relations, sponsoring and its use in the company. It presents methods, procedures and resources that may be used in sponsoring of music festivals. In the practical part of this bachelor's thesis the Red Bull company and its marketing activities are presented and analyzed. One part of this work is an analysis of the brand image of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGEROVÁ, Veronika. Vliv sponzoringu na image značky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Public relations tanečních festivalů v Brně PR strategie Mezinárodního festivalu současného tance a pohybového divadl a Natřikrát 2009 a Meziná rodního stepařského festivalu Brno 2010
Martina Grulová -
Komunikace Ministerstva zahraničních věcí ČR s médii v letech 2009 - 2010
Pavlína Fišerová -
HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009
Roman PAŘÍK -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Kateřina Kotlíková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Patrik Pham