Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese – Bc. Vojtěch LUDVÍK
Bc. Vojtěch LUDVÍK
Diplomová práce
Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese
Online marketing tools for start-up during economic recession
Anotace:
Cílem práce je zjistit, které online marketingové nástroje jsou v době ekonomické recese pro malý začínající podnik nejvýhodnější. S využitím frameworku STDC bude vytvořeno několik kampaní na sociálních, obsahových a vyhledávacích sítích. Následně bude zjištěno, které kanály jsou pro které fáze STDC frameworku v době ekonomické recese pro začínající firmu nejvýhodnější.Abstract:
The aim of this work is to find out which online marketing tools are the most advantageous for a small start-up in times of economic recession. Using the STDC framework, several campaigns will be created on social, content and search networks. Subsequently, it will be determined which channels are most advantageous for which phases of the STDC framework during economical recession.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDVÍK, Vojtěch. \textit{Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/l3apto/.
Jak správně citovat práci
LUDVÍK, Vojtěch. Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Denis Kokotek -
Metódy a metriky analýz návštevnosti s využitím Google Analytics v malom podniku
Martin Bízik -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Dávid Fiala