Bc. Vojtěch LUDVÍK

Master's thesis

Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese

Online marketing tools for start-up during economic recession
Anotácia:
Cílem práce je zjistit, které online marketingové nástroje jsou v době ekonomické recese pro malý začínající podnik nejvýhodnější. S využitím frameworku STDC bude vytvořeno několik kampaní na sociálních, obsahových a vyhledávacích sítích. Následně bude zjištěno, které kanály jsou pro které fáze STDC frameworku v době ekonomické recese pro začínající firmu nejvýhodnější.
Abstract:
The aim of this work is to find out which online marketing tools are the most advantageous for a small start-up in times of economic recession. Using the STDC framework, several campaigns will be created on social, content and search networks. Subsequently, it will be determined which channels are most advantageous for which phases of the STDC framework during economical recession.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUDVÍK, Vojtěch. Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická