Aleje jako vzdělávací téma pro základní školy na Frýdlantsku – Bc. Jakub Husák
Bc. Jakub Husák
Diplomová práce
Aleje jako vzdělávací téma pro základní školy na Frýdlantsku
Tree-lined path as educational topic for elementary schools in Frýdlant region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou metodického soboru s tématikou alejí na Frýdlantsku pro žáky 2. stupně. Metodických soubor je navržen s využitím metod geoinformačních systémů, badatelsky orientované výuky a je dostupný online. Metodika byla praktický odzkoušena na ZŠ v Novém Městě pod Smrkem. Soubor je kompletován z pracovních a metodických listů jak pro žáky, tak pro učitele. Metodika je realizována …víceAbstract:
The thesis deals with the process of making methodical instructions that address the theme of tree-lined-patch located in Frýdlant region and are intended for lower-secondary school students. Methodical materials are designed using geoinformation systems and inquiry-based instruction and are available online. Methodic was tested at elementary school in Nové Město pod Smrkem. Methodical materials consist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Šmída, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Husák, Jakub. Aleje jako vzdělávací téma pro základní školy na Frýdlantsku. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / zeměpis - tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Místně zakotvené učení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Aneta Houšková -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ -
GIS jako nástroj pro místně zakotvené environmentální učení
Václav ŽIDEK -
Místně zakotvené učení ve výuce přírodopisu s využitím CHKO Jeseníky
Šárka HUFOVÁ -
Principy místně zakotveného učení v učebnicích prvouky
Eliška POSPÍCHALOVÁ -
Náměty pro mimoškolní činnost zaměřené na botaniku s prvky místně zakotveného učení
Veronika VAŇKOVÁ -
Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou
Tereza Šťastná