Bc. Martina FRANCOVÁ

Master's thesis

Tematický celek Plazi ve výuce přírodopisu na ZŠ

Thematic unit of the Reptiles in biology curriculum for primary schools
Abstract:
Náplní této diplomové práce je problematika tematického celku Plazi ve výuce přírodopisu na základní škole. Teoretická část je soustředěna na Rámcový vzdělávací program základních škol a na zařazení tématu Plazi v tomto programu. Následně se teorie soustředí na přiblížení a charakterizování tematického celku Plazi. Praktická část se věnuje obsahové analýze tematického celku Plazi v učebnicích přírodopisu …more
Abstract:
The content of this diploma thesis is the issue of the thematic unit Reptiles in the teaching of natural history at primary school. The theoretical part is focused on the Framework educational program of elementary schools and the inclusion of the topic of Reptiles in this program. Subsequently, the theory focuses on approaching and characterizing the thematic unit Reptiles. The practical part is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Petra Vágnerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRANCOVÁ, Martina. Tematický celek Plazi ve výuce přírodopisu na ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Health Education and Lower Secondary School Teacher Training in Biology