Vplyv spravodajstva na vytváranie verejnej mienky: Prípadová štúdia relácia 168 hodín – Dominika Fáberová
Dominika Fáberová
Bakalářská práce
Vplyv spravodajstva na vytváranie verejnej mienky: Prípadová štúdia relácia 168 hodín
Vliv zpravodajství na vytváření veřejného mínění: Případová studie relace 168 hodin
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice veřejného mínění a vlivu médií na ně. Sleduje zpravodajský žánr jako klíčový mediální celek, který má vliv na společenské a politické konání diváků v budoucnosti. Teoretickými základy tvorby zpravodajství a jeho složek se zabývá první část práce. V této části je možné najít klíčovou definici kritéria objektivity jako normativního požadavku na zpravodajství v …víceAbstract:
The thesis deals with a concept of public opinion in connection with the influece of media. It follows the genre of news service, as a key part of media that are within the reach of social and political actio in the future. The first part presents the teoretical basics of news service and its components. The important definition of the candour criteria and also the normative requirements of news service …víceAbstract:
Bakalárska práca sa venuje problematike verejnej mienky v spojení s vplyvom médií na ňu. Sleduje žáner spravodajstva, ako kľúčový mediálny celok, ktorý má dosah na spoločenské a politické konanie divákov v budúcnosti. Teoretickými základmi tvorby spravodajstva a jeho zložiek sa zaoberá prvá časť práce. V tomto celku možno nájsť dôležité definovanie kritéria objektivity ako aj normatívnych požiadaviek …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Lukáš Novotný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
The impact of privatization on performance of companies and public opinion: evidence from Turkey
Ebru Çuhadar -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Juraj Barťák -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova