Ing. Petros Nedelkos

Master's thesis

Úloha obchodního jména ve vztahovém marketingu

Trade name and it's role in relationship marketing
Abstract:
Ve vztahovém marketingu jsou – již podle názvu – v popředí dlouhodobé a dobré vztahy se zákazníky. Právě na ně, jakožto na odběratele služeb či produktů, působí mnoho faktorů, které ovlivňují to, jaký produkt a u které značky si danou věc koupí. Právě úloha obchodního jména se stala tématem této diplomové práce. Toto téma jsem si vybral, jelikož spoluprovozuji restauraci a tím pádem se mě tato problematika …more
Abstract:
Only by referring to relationship marketing’s definition we can understand that this is a theory implying the great importance of long-term and good relations with customers. It’s a fact that many factors could influence a potential customer’s final decision to choose some product or some service provided, before actually doing so. Upon considering the above, as well as taking in mind the fact that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní