Kristýna Kupczaková

Bakalářská práce

Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z

The influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z. Teoretická část práce popisuje módní odvětví a jeho vývoj, včetně oblasti fashion marketingu a spotřebitelského chování Generace Z. Analytická část práce zkoumá vlivy fast fashion řetězců na spotřebitelské chování Generace Z, jejich postoje v oblasti módy a analyzuje preferované značky těchto spotřebitelů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z. The theoretical part of the thesis describes the fashion industry and its development, including the theory of fashion marketing and consumer behaviour. The analytical part of the thesis examines the influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z, their attitudes towards …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON