Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z – Kristýna Kupczaková
Kristýna Kupczaková
Bakalářská práce
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
The influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z. Teoretická část práce popisuje módní odvětví a jeho vývoj, včetně oblasti fashion marketingu a spotřebitelského chování Generace Z. Analytická část práce zkoumá vlivy fast fashion řetězců na spotřebitelské chování Generace Z, jejich postoje v oblasti módy a analyzuje preferované značky těchto spotřebitelů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z. The theoretical part of the thesis describes the fashion industry and its development, including the theory of fashion marketing and consumer behaviour. The analytical part of the thesis examines the influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z, their attitudes towards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová