Kristýna Kupczaková

Bachelor's thesis

Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z

The influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z. Teoretická část práce popisuje módní odvětví a jeho vývoj, včetně oblasti fashion marketingu a spotřebitelského chování Generace Z. Analytická část práce zkoumá vlivy fast fashion řetězců na spotřebitelské chování Generace Z, jejich postoje v oblasti módy a analyzuje preferované značky těchto spotřebitelů …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z. The theoretical part of the thesis describes the fashion industry and its development, including the theory of fashion marketing and consumer behaviour. The analytical part of the thesis examines the influence of fast fashion on the purchasing decisions of Generation Z, their attitudes towards …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Petra Koudelková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON