Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku – Dominik Ivanov
Dominik Ivanov
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí a aktuálními trendy. Teoretická část obsahuje definici strategického marketingu, marketingového mixu a současných marketingových trendů. Praktická část se soustředí na analýzu společnosti …víceAbstract:
The Master’s thesis is focused on the analysis of marketing strategy and innovation opportunities of a selected company. The objective of the thesis is to analyse marketing strategy of the selected company across all communication channels in comparison with the competition and current trends. The theoretical part consists of the definitions of strategic marketing, marketing mix and current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/l4czul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IVANOV, Dominik. \textit{Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/l4czul/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Strategie a trendy v marketingu současné české rapové scény
Martin Severa -
Vývojové trendy vlastnické struktury mediálního trhu v ČR
Jan Vajner -
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
Nikola MALÁ -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem
Dominik Štěpánek -
Green marketing
Martin Trojan