Dominik Ivanov

Master's thesis

Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku

Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí a aktuálními trendy. Teoretická část obsahuje definici strategického marketingu, marketingového mixu a současných marketingových trendů. Praktická část se soustředí na analýzu společnosti …more
Abstract:
The Master’s thesis is focused on the analysis of marketing strategy and innovation opportunities of a selected company. The objective of the thesis is to analyse marketing strategy of the selected company across all communication channels in comparison with the competition and current trends. The theoretical part consists of the definitions of strategic marketing, marketing mix and current marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme:
Projektové řízení inovací