Tereza Gajdová

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

Marketing and Communication Strategy for a Start-Up Company at the Market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a proposal of marketing and communication strategy for an emerging company. The thesis itself is divided into two parts. Theoretical part contains terms related to creation of marketing and communication strategy. Practical part contains results from qualitative research and public surveys. Finally, on the base of the research, the thesis offers suggestions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gajdová, Tereza. Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe