Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice – Tereza Mačková
Tereza Mačková
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice
Competitive Analysis of the Product Whisky Gold Cock in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České Republice. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části byly popsány poznatky získané z odborné literatury zaměřené na konkurenci, marketingový výzkum, SWOT analýzu, BCG matici a na marketingový mix. Praktická část byla zaměřena na analýzu konkurence na českém trhu …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse the competitiveness of the product Whisky Gold Cock in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part provides in- formation obtained from literary sources dealing with competitiveness, marketing analysis, SWOT analysis, BCG matrix and marketing mix. The practical part focuses on competitive analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mačková, Tereza. Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová