Vliv školení na chování a obchodní výsledky prodejců v kamenném obchodě – Ing. Vendula Sůvová
Ing. Vendula Sůvová
Bachelor's thesis
Vliv školení na chování a obchodní výsledky prodejců v kamenném obchodě
The influence of training on behavior to dealer`s store business results
Anotácia:
Práce se zabývá základními prodejními dovednostmi, které by si měl osvojit každý profesionální prodejce a dále analyzuje chování čtyř konkrétně vybraných prodejců z firmy Duhová hora, s.r.o.. Práce sestavuje školení, obsahující klíčové vlastnosti a schopnosti prodejců, kontakt se zákazníkem a samotný prodej, nezbytný pro vyškolení prodejců a následné prokázání jeho vlivu na jejich obchodní výsledky …viacAbstract:
The work tackles basic sales skills that each professional salesperson should acquire, and further it analysis the behaviour of four namely selected salespeople from the company Duhová hora, s.r.o. The work creates the training, including key features and capabilities of salespeople, customer contact and sales procedure itself, all which is necessary for education of sales staff and further evidence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ivuqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Kateřina Škáchová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Řízení vztahů se zákazníky
Jiří Umlauf -
Zhodnocení úrovně a kvality HR business partnerství v personálním útvaru výrobního podniku
Kristýna Šindelková -
Analýza a návrh business intelligence řešení pro podporu obchodu v pojišťovně
Martin Šváb -
Monitoring a testovanie databázových štruktúr Business Intelligence systémov
Michal Dupkala -
Návrh business modelu aplikace na sdílení nářadí v sousedství NeighbourTool
Karel Hrnčíř