Bc. Monika Pospíšilová

Master's thesis

Tvorba komunikační strategie kampaně

Developing the communication strategy of campaign
Abstract:
Cílem závěrečné práce je tvorba komunikační strategie kampaně, která je novou verzí již zavedené komunikační kampaně s názvem Větší šance. Tomuto stěžejnímu tématu předchází teorie a metodologie z oblasti nezaměstnanosti a marketingu. První kapitola práce je zaměřena na vysvětlení klíčových pojmů, jako je cílová skupina a její charakteristika a aktuální situace na úřadech práce. Ve druhé části textu …more
Abstract:
The goal of this work is to create such an communication campaign strategy where the campaign is a brand new version of an already established communication campaign called "Bigger chance". This main topic is discussed directly after the theory and after the methodology of un unemployment & marketing area. The first chapter is focused on an explanation of key business terms such as a target group …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní