Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice – Alžběta Jandová
Alžběta Jandová
Bachelor's thesis
Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice
The role of product placement in audiovisual works on commercial and public television in Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice product placementu a jeho užití v audiovizuálních dílech v komerčních a veřejnoprávních televizích v České republice. Cílem práce bylo popsat současnou roli product placementu v audiovizuálních dílech komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice a zjistit podmínky, za kterých vznikají jednotlivé spolupráce s klienty. Teoretická část se věnuje …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of product placement and its use in audiovisual works on commercial and public television in the Czech Republic. The work aimed to describe the current role of product placement in audiovisual works of commercial and public television in the Czech Republic and to find out the conditions under which individual cooperation with clients arises. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86377
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Daniel Šubrt
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Alžběta. \textit{Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/l5d8bk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice
Jan Maruška -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Product placement v kontextu nových médií
Lukáš Havran -
Vývoj TV product placementu v ČR.
Tomáš Rabenseifner -
Product placement jako marketingový nástroj
Albert Kincl -
Product placement v jihokorejské televizi
Kieu Anh TRAN