Alžběta Jandová

Bachelor's thesis

Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice

The role of product placement in audiovisual works on commercial and public television in Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice product placementu a jeho užití v audiovizuálních dílech v komerčních a veřejnoprávních televizích v České republice. Cílem práce bylo popsat současnou roli product placementu v audiovizuálních dílech komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice a zjistit podmínky, za kterých vznikají jednotlivé spolupráce s klienty. Teoretická část se věnuje …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of product placement and its use in audiovisual works on commercial and public television in the Czech Republic. The work aimed to describe the current role of product placement in audiovisual works of commercial and public television in the Czech Republic and to find out the conditions under which individual cooperation with clients arises. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Daniel Šubrt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86377