Porozumění nářečnímu lexiku u žáků na 1. stupni ZŠ – Hana UHŘÍKOVÁ
Hana UHŘÍKOVÁ
Master's thesis
Porozumění nářečnímu lexiku u žáků na 1. stupni ZŠ
Comprehension of Dialectical Lexis by Pupils at the Primary School
Anotácia:
Na základě shromážděných informací byla vypracována diplomová práce týkající se valašského regionu. Cílem práce bylo zjistit, zda je valašské nářečí stále aktuální v mluvě dnešní nejmladší generace. V teoretické práci jsem se zaměřila na popis regionu Valašsko, jeho historický vývoj, folklor, kulturní památky a jeho geografické vymezení. Část praktická obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které …viacAbstract:
This thesis is the thorough desctription of the Walachia region based on the collected information. The aim was to find out, if pupils understand a dialectical lexis. The theoretical part of the thesis deals with history of region, folklore, sights and geography. The practical part of the thesis includes outcome of the survey I carried out among pupils at the primary school. The survey was going on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHŘÍKOVÁ, Hana. Porozumění nářečnímu lexiku u žáků na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Evalution of Speaking Skills of Lower Secondary School Pupils
Ondřej Vitula -
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
Evelína Gahurová