Zuzana Sahligerová
Diplomová práce
Marketing jazykových škôl
Marketing jazykových škol
Anotace:
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového …víceAbstract:
The Master's Thesis is divided into three parts. In first part it is dealing with particularities of marketing of services and specifically with marketing of language schools. In practical part it is analysing language schools in Prague and Brno by marketing research It compares and evaluates marketing mix of language schools and shows common and different points of the biggest players and defines …víceAbstract:
Diplomová práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti sa teoreticky venuje špecifikám marketingu služieb a detailne marketingu jazykových škôl. V praktickej časti analyzuje pomocou marketingového výskumu jazykové školy v Prahe a v Brne. Porovnáva a hodnotí marketingový mix jazykových škôl a pomocou hodnotových kriviek ukazuje spoločné a odlišné body najväčších hráčov a vymedzuje ich postavenie na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Monika Ryšavá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Language of Game Trailers and its Translation
Tomáš Trávníček -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova