Zuzana Sahligerová

Diplomová práce

Marketing jazykových škôl

Marketing jazykových škol
Anotace:
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového …více
Abstract:
The Master's Thesis is divided into three parts. In first part it is dealing with particularities of marketing of services and specifically with marketing of language schools. In practical part it is analysing language schools in Prague and Brno by marketing research It compares and evaluates marketing mix of language schools and shows common and different points of the biggest players and defines …více
Abstract:
Diplomová práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti sa teoreticky venuje špecifikám marketingu služieb a detailne marketingu jazykových škôl. V praktickej časti analyzuje pomocou marketingového výskumu jazykové školy v Prahe a v Brne. Porovnáva a hodnotí marketingový mix jazykových škôl a pomocou hodnotových kriviek ukazuje spoločné a odlišné body najväčších hráčov a vymedzuje ich postavenie na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Monika Ryšavá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25664