Kathrin Decknerová

Diplomová práce

Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?

Strategický marketingový plán pro TCC online: Jakou marketingovou strategii by měl online podnik uplatnit, aby uspěl na mezinárodní úrovni?
Anotace:
Podniky se stále více obrací na online řešení, aby zjednodušily operace, a sektor lidských zdrojů není výjimkou. Existuje však omezené množství výzkumu na to, jak takové nástroje mezinárodně propagovat. Tato diplomová práce řeší tuto výzvu zaměřením na TCC online, poskytovatele nástrojů pro lidské zdroje se sídlem v České republice. Byl proveden marketingový audit společnosti, následovaný kvantitativní …více
Abstract:
Businesses are increasingly turning to online solutions to simplify operations, and the HR sector is no exception. However, there is a lack of guidance on how to market such tools internationally. The thesis addresses this challenge by focusing on TCC online, a Czech-based HR tool provider. A marketing audit of the company was conducted, followed by a quantitative analysis and qualitative interviews …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Marta Fabiánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93108