Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally? – Kathrin Decknerová
Kathrin Decknerová
Diplomová práce
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Strategický marketingový plán pro TCC online: Jakou marketingovou strategii by měl online podnik uplatnit, aby uspěl na mezinárodní úrovni?
Anotace:
Podniky se stále více obrací na online řešení, aby zjednodušily operace, a sektor lidských zdrojů není výjimkou. Existuje však omezené množství výzkumu na to, jak takové nástroje mezinárodně propagovat. Tato diplomová práce řeší tuto výzvu zaměřením na TCC online, poskytovatele nástrojů pro lidské zdroje se sídlem v České republice. Byl proveden marketingový audit společnosti, následovaný kvantitativní …víceAbstract:
Businesses are increasingly turning to online solutions to simplify operations, and the HR sector is no exception. However, there is a lack of guidance on how to market such tools internationally. The thesis addresses this challenge by focusing on TCC online, a Czech-based HR tool provider. A marketing audit of the company was conducted, followed by a quantitative analysis and qualitative interviews …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Marta Fabiánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DECKNEROVÁ, Kathrin. \textit{Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/l5pqay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93108
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Natalie Knechtová -
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
David Urbánek