Jednotný vizuální styl firmy SCIT – Miroslav Kasarda
Miroslav Kasarda
Bakalářská práce
Jednotný vizuální styl firmy SCIT
Corporate identity design for company SCIT
Anotace:
Tato práce se ve své první části zabývá definicí firemní vizuální identity a otázkami s ní spojenými. Rozebrány jsou pojmy jako image a firemní kultura. Dále je v teoretické části pojednáváno o logu. Je zde také popsán grafický manuál a prvky, které by v něm měly být definovány (například firemní barvy a jejich využití). Součástí teoretické oblasti je i brand a jeho funkce. V posledních kapitolách …víceAbstract:
In its first part, this work deals with the definition of corporate visual identity and the things connected with it. Parts such as the image and corporate culture. Furthermore, the theoretical part deals with the logo. It also discusses the graphic manual and things to be mentioned, such as corporate colors and their use. The brand and its function are also defined. In the last chapters, the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Edita Dostálová
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Jednotný vizuální styl - Kavárna Kočičí
Nicole Břeňová -
Jednotný vizuální styl na příkladu města Bystřice
Denisa Říhová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková
Název
Vložil
Vloženo
Práva