Rony SLOZBERG

Bakalářská práce

Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění

Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Anotace:
Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.
Abstract:
The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLOZBERG, Rony. Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností