Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění – Rony SLOZBERG
Rony SLOZBERG
Bachelor's thesis
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Abstract:
Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.Abstract:
The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLOZBERG, Rony. Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Tung DANG DUC -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger