Metodika stepu u dětí mladšího školního věku – Mgr. Alena Rychnovská
Mgr. Alena Rychnovská
Master's thesis
Metodika stepu u dětí mladšího školního věku
Methodology of tap dance of children of primary school
Abstract:
Anotace Diplomová práce „Metodika stepu u dětí mladšího školního věku“ se zabývá možností využití stepu v tělesné výchově žáků na 1. stupni ZŠ. Cílem práce je vytvoření metodické příručky, sloužící učitelům prvního stupně, lektorů a učitelům základních uměleckých škol jako podpůrný materiál při zpestření hodin tělesné výchovy nebo výuky základní techniky stepu. Teoretická část obsahuje: charakteristiku …moreAbstract:
Annotation The thesis „Methodology of tap dance for children of primary school“ deals with the option of use tap dance in physical education of children of the first grade of primary school. The aim is to create metodological handbook for teachers of the first grade of primary school, lectors and teachers of art school. It can be a support material for unusual variant of physical education lessons …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gt9k6/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
- Reader: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Využití bodydecku v hodinách step aerobiku
Markéta Matýsková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ