Vnímání zelených produktů a zelených řešení v automobilovém průmyslu českými spotřebiteli – Bc. Karel Samek
Bc. Karel Samek
Master's thesis
Vnímání zelených produktů a zelených řešení v automobilovém průmyslu českými spotřebiteli
Czech consumer ‘s perception of green products and green solutions made within automotive industry
Abstract:
Tato práce byla zaměřena na vnímání zeleného marketingu. Konkrétním tématem pak bylo vnímání zelených produktů a zelených řešení v automobilovém průmyslu českými spotřebiteli. Cílem této práce bylo zpracování analýzy, která se zabývala vnímáním zelených produktů automobilek různými generacemi českých spotřebitelů a jejich zájmem o zelená řešení v automobilovém průmyslu. Analýza byla provedena pomocí …moreAbstract:
This thesis was aimed on the perception of the green marketing. The specific topic was Czech consumer ‘s perception of green products and green solutions made within automotive industry. The aim of this thesis was to analyse the Czech consumer’s perception of green products and green solutions, their interest about these topics and differences between generations. The analysis was made to create theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMEK, Karel. \textit{Vnímání zelených produktů a~zelených řešení v~automobilovém průmyslu českými spotřebiteli}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/l61vgf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Green marketing
Martin Trojan -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights