Vnímání zelených produktů a zelených řešení v automobilovém průmyslu českými spotřebiteli – Bc. Karel Samek
Bc. Karel Samek
Master's thesis
Vnímání zelených produktů a zelených řešení v automobilovém průmyslu českými spotřebiteli
Czech consumer ‘s perception of green products and green solutions made within automotive industry
Anotácia:
Tato práce byla zaměřena na vnímání zeleného marketingu. Konkrétním tématem pak bylo vnímání zelených produktů a zelených řešení v automobilovém průmyslu českými spotřebiteli. Cílem této práce bylo zpracování analýzy, která se zabývala vnímáním zelených produktů automobilek různými generacemi českých spotřebitelů a jejich zájmem o zelená řešení v automobilovém průmyslu. Analýza byla provedena pomocí …viacAbstract:
This thesis was aimed on the perception of the green marketing. The specific topic was Czech consumer ‘s perception of green products and green solutions made within automotive industry. The aim of this thesis was to analyse the Czech consumer’s perception of green products and green solutions, their interest about these topics and differences between generations. The analysis was made to create theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Green marketing
Martin Trojan -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak
Názov
Vložil
Vložené
Práva