Bc. Koubová Koubová, DiS.

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.

Analysis of marketing mix of multimedia group Active Radio a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy marketingového mixu multimediální skupiny Active radio a.s. navrhnout řešení, které by mohlo vést ke zvýšení popularity značek spadajících pod skupinu Active radio a.s, konkrétně nejsilnějších značek skupiny – Evropa 2 a Frekvence 1. Cíle bude dosaženo na základě analýzy marketingového mixu 4P společnosti Active radio a.s., vypracování SWOT analýzy …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on the analysis of the marketing mix of the multimedia group Active radio a.s. A solution that could increase the popularity of brands belonging to the Active radio as group, specifically the strongest brands of the group - Europe 2 and Frequency 1. The goal will be achieved based on the analysis of the 4P marketing mix of Active radio as, SWOT analysis and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická