Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s. – Bc. Koubová Koubová, DiS.
Bc. Koubová Koubová, DiS.
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Analysis of marketing mix of multimedia group Active Radio a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy marketingového mixu multimediální skupiny Active radio a.s. navrhnout řešení, které by mohlo vést ke zvýšení popularity značek spadajících pod skupinu Active radio a.s, konkrétně nejsilnějších značek skupiny – Evropa 2 a Frekvence 1. Cíle bude dosaženo na základě analýzy marketingového mixu 4P společnosti Active radio a.s., vypracování SWOT analýzy …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on the analysis of the marketing mix of the multimedia group Active radio a.s. A solution that could increase the popularity of brands belonging to the Active radio as group, specifically the strongest brands of the group - Europe 2 and Frequency 1. The goal will be achieved based on the analysis of the 4P marketing mix of Active radio as, SWOT analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/xor23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUBOVÁ, Koubová. \textit{Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/l66u9p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský