Marketingové prostředky pro dětské publikum – Ing. Martina Bulavčáková
Ing. Martina Bulavčáková
Bakalářská práce
Marketingové prostředky pro dětské publikum
Childern audience marketing commuication tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dětskou televizní reklamou. Televizní reklama je považována za prostředek komunikace výrobce s dětským publikem. Cílem mé práce je popis a vysvětlení mechanismů, které působí na dětské publikum sledující televizní reklamu. Práce popisuje prostředky a metody, s jejichž pomocí tvůrci reklamy nejčastěji ovlivňují dětského diváka. V aplikační části jsem použila kombinaci …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on TV adverts for children. The TV advert is considered a communication tool between a producer and children viewers. The thesis focuses on the description and explanation of mechanisms which affect children viewers of TV adverts. The thesis describes the instruments and methods used by the adverts’ makers to influence children. The application part includes the combination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s0w9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
Regulace reklamy
Veronika Nosková -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Jitka Čekalová -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Televizní reklama v judikatuře
Lenka Hrušková