Ing. Martina Bulavčáková

Bakalářská práce

Marketingové prostředky pro dětské publikum

Childern audience marketing commuication tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dětskou televizní reklamou. Televizní reklama je považována za prostředek komunikace výrobce s dětským publikem. Cílem mé práce je popis a vysvětlení mechanismů, které působí na dětské publikum sledující televizní reklamu. Práce popisuje prostředky a metody, s jejichž pomocí tvůrci reklamy nejčastěji ovlivňují dětského diváka. V aplikační části jsem použila kombinaci …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on TV adverts for children. The TV advert is considered a communication tool between a producer and children viewers. The thesis focuses on the description and explanation of mechanisms which affect children viewers of TV adverts. The thesis describes the instruments and methods used by the adverts’ makers to influence children. The application part includes the combination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace