Bc. Vít ŠŤASTNÝ

Diplomová práce

Analýza a optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem

Marketing instruments analysis and optimalization of sports club HC Slovan Ústí nad Labem
Anotace:
Sportovní klub je nedílnou součástí veřejného života, jeho podstata má však vyšší cíl, než prosté generování zisku, naopak může svým příkladem zasahovat do života široké skupiny obyvatel. Právě na tento vliv se zaměřuje tato práce, kdy s pomocí dotazníkového šetření identifikuje klíčové prvky marketingových aktivit klubu v Ústí nad Labem a navrhne takové úpravy, aby z nich klub mohl efektivněji těžit …více
Abstract:
Sport organization is part of public life, but it's spirit is beyond the simple target of increasing the profit. The sport community may influence many citizens. This influence is examined in this thesis, where my findings will help to local hockey club to maintain or even better extend it's reach to more potencial fans or customers. Satisfied public will create a base for future development of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠŤASTNÝ, Vít. Analýza a optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management