Analýza a optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem – Bc. Vít ŠŤASTNÝ
Bc. Vít ŠŤASTNÝ
Diplomová práce
Analýza a optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem
Marketing instruments analysis and optimalization of sports club HC Slovan Ústí nad Labem
Anotace:
Sportovní klub je nedílnou součástí veřejného života, jeho podstata má však vyšší cíl, než prosté generování zisku, naopak může svým příkladem zasahovat do života široké skupiny obyvatel. Právě na tento vliv se zaměřuje tato práce, kdy s pomocí dotazníkového šetření identifikuje klíčové prvky marketingových aktivit klubu v Ústí nad Labem a navrhne takové úpravy, aby z nich klub mohl efektivněji těžit …víceAbstract:
Sport organization is part of public life, but it's spirit is beyond the simple target of increasing the profit. The sport community may influence many citizens. This influence is examined in this thesis, where my findings will help to local hockey club to maintain or even better extend it's reach to more potencial fans or customers. Satisfied public will create a base for future development of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÝ, Vít. \textit{Analýza a optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/l6wzql/.
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÝ, Vít. Analýza a optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek