Analýza trendů a faktorů působícíh při tvorbě a budování značky Elysa – Dominik Ristić
Dominik Ristić
Bakalářská práce
Analýza trendů a faktorů působícíh při tvorbě a budování značky Elysa
Analysis of trends and factors influencing the creation and development of the Elysa
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou trendů a faktorů ovlivňujících proces tvorby a budování značky. V teoretické části jsou představeny základy brandingu a marketingové komunikace. Dále jsou zde popsány teoretické modely a koncepty, které jsou důležité pro pochopení a aplikaci efektivních brandingových strategií. V praktické části aplikuji tato teoretická východiska na tvorbu vlastní značky Elysa, …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of trends and factors influencing the process of creating and building a brand. The theoretical part introduces the basics of branding and marketing communication. It also describes theoretical models and concepts that are crucial for understanding and applying effective branding strategies. In the practical part, I apply these theoretical bases to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Branding – its History and New Challenges
Dennis Simon Frick -
Osobní branding fotografa
Eva Hůlová -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Strategie Employer Brandingu
Nikola ŠUBOVÁ -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Petra Durcová -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková